Cea mai buna lampa UV Led de unghii - Pareri, sfaturi, forum

Fetelor, va intreb pe voi: care este cea mai buna lampa UV Led de unghii, pentru oja semipermanenta si gel in special pentru incepatoare sau semi-avansate. Vreau sa aflu parerile si sfaturile voastre. Ce modele de lampa uv recomandati din cele pe care le-ati folosit si care merita achizitionate.
Eu, pana acum am fost multumita de lampa Sun5 de 48W, dar daca incep sa am cliente mai multe as dori sa imi achizitionez un model nou, asa ca va rog sa imi lasati in comentarii parerile voastre!

🥰🥰😘😘

Comentarii

  1. eu am 2 modele. Unul este acesta care are 33 de leduri si de care momentan sunt foarte multumita. O am de aproximativ o luna.. Un model mai vechi pe care il folosesc de aproape 1 an si jumatate este acesta cu 30 de leduri. A fost foarte buna in tot acest timp, usuca si gelul uv si led si oja semipermanenta.. eu le folosesc in paralel, pentru o durata de viata mai lunga acum cand am mai multe cliente..

    RăspundețiȘtergere
  2. eu iti recomand sa iti cumperi o lampa uv led care sa aiba intre 48 si 54W si leduri cat mai multe: 30, 33, 36 daca gasesti... multe fete pe forum au scris despre sun5 ca este buna, dar ai grija sa aibe leduri mai multe.. sunt unele care au doar 18-20...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am asa... este superba, o am de un an, toate cele 36 de ledurile functioneaza impecabil, usuca rapid si a fost si admirata pt design-ul ei. In plus este foarte incapatoare, mai ales si pt pedichiura. Ti-o recomand cu tot dragul..

    RăspundețiȘtergere
  4. sun5 este super ok..

    RăspundețiȘtergere
  5. iti recomand modelul de aici . Este una dintre cele mai ok lampi si ieftine si bune, poate fi utilizata si de incepatori si la nivel profesional. Imi place ca are functia Low Heat Mode 99 secunde, f utila daca simti ca arde gelul sau oja atunci cand se usuca..

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am modelul acesta pe silver si este super buna.. are si un design foarte elegant, care imi place mult.. este o lampa buna si pentru oja semipermanenta si pentru gel, polygel sau acrylgel..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu