Cea mai buna freza electrica de unghii - Pareri, sfaturi, forum

Buna tuturor! Vreau sa va intreb care este cea mai buna freza de unghii in opinia voastra? Ce modele de freze electrice pentru unghii folositi si ce parere aveti despre modelul cu care lucrati? As dori sa imi cumpar o freza profesionala, care sa aibe intre 30000 si 35000 rotatii pe minut. Inclin spre modelul de aici, un Strong 204. 

Am citit pe mai multe forumuri si am primit sfaturi ca ar fi ok. Voi ce freza electrica imi recomandati, care sa fie la un pret accesibil?


 

cea-mai-buna-freza-electrica-unghii-pareri-recomandari

Comentarii

  1. Sa stii ca Strong 204 este ff ok. Eu am fost multumita de ea cat timp am folosit-o. Acum lucrez cu Strong 210, nu este o freza ieftina, dar isi merita fiecare banutz!

    RăspundețiȘtergere
  2. e buna freza de care spui tu. Ai grija doar de pe ce site o iei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Miriam, de ce spui asta? As vrea sa imi dau un sfat de pe ce site sau site-uri de incredere comanzi tu produsele de unghii ca sa nu ma trezesc cu vreo surpriza. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. pe unele site-uri mai gasesti si produse contrafacute. Daca vrei sa mergi la sigur eu iti recomand, mai ales pentru aparatura site-ul acesta . am fost ff multumita de fiecare data cand am comandat

    RăspundețiȘtergere
  5. daca vrei o freza buna, la un pret rezonabil iti recomand JD-400. O gasesti aici, este si la reducere zilele acestea. Este super, o poti utiliza si pentru uz personal, si pentru uz profesional si este silentioasa.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu