Geluri Roniki autonivelante pentru constructie unghii - Pareri, Forum, Recomandari

 Fetelor, ce parere aveti de gelurile uv din gama Roniki? Sunt rezistente? Merg si la tehnica fara pilire? Am vazut ca au aparut de curand pe piata si sunt curioasa daca sunt de calitate, daca sunteti multumite de ele. Am citit ca sunt autonivelante, ceea ce ma incanta. Ce diferenta exista intre gelul Roniki in cutie gri/alba si cel in cutie neagra? Un site de incredere de unde pot cumpara?

gel-roniki-autonivelant-unghii


Comentarii

  1. Buna..vreau sa iti spun că sunt foarte mulțumită de gelul roniki Nr. 06 .. este demențial,ca nuanța,ca modelare. imi place mai mult ca base one..o să mă reprofilez..��

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am comandat roniki, le.am si folosit, unul la prelungire si altul la apex. Sunt super. Sunt autonivelante si rezistente. Sunt incepatoare si imi plac mult ca si consistența. Am folosit Roniki 26 care este un roz bestial. Eu ti le recomand cu incredere.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt niste geluri foarte bune, eu folosesc baza clear tot de la Roniki si apoi aplic gelul si rezista foarte bine. Ti le recomand sincer, mai ales daca vrei un gel autonivelant cu care sa poti lucra usor! Au si culori superbe, niste nuante de roz si bej frumoase rau. Cutiile sunt diferite din cauza gramajului, gelurile sunt la fel.. in cutiile gri gramajul este mai mic, 40 gr, in cele negre gramajul este mai mare, de 60 gr. Aceasta este singura diferenta, in rest produsul este acelasi indiferent de culoarea cutiei.. sper ca te-am ajutat.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt ff bune, au o consistenta elastica, sunt rezistente si usor de lucrat cu ele.. nu exista nici o diferenta intre cutiile gri si cele negre, doar la gramaj.. produsul este acelasi.. eu mi le comanda de pe site-ul acesta, nu am avut probleme cu ei pana acum.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu