Oja semipermanenta Venalisa: Pareri, Forum, Recenzii

 Oja semipermanenta Venalisa este una dintre cele mai apreciate oje semi pentru unghii. Ojele Venalisa sunt disponibile intr-o gama larga de culori, de la nuante naturale de nude, bej la nuante de roz pal sau roz intens. 

Fie ca alegi culori inchise sau deschise, ojele semi Venalisa sunt lucioase, rezistente si foarte pigmentate. Sunt oje de calitate, care se usuca rapid in lampa, au o vascozitate ideala si se aplica usor pe unghii. fara sa lase dare datorita pensulei cu peri moi.

Ojele semipermanente din gama Venalisa nu degaja caldura asemanatoare gelului, de aceea nu trebuie sa iti mai pui problema senzatiei de arsura.

9 din 10 cliente care au folosit ojele Venalisa sunt de parere ca acestea sunt rezistente, manichiura realizata cu acestea poate dura pana la 4 saptamani, au culori frumoase si se lucreaza usor cu ele.

Unghiile realizate cu ojele Venalisa au o stralucire foarte intensa, luciul ramanand intact saptamani la rand. 

Descopera toate nuantele de oje din gama Venalisa accesand acest catalog de culori!

oja-semipermanenta-venalisa-pareri



Comentarii

  1. la venalisa am vip 2...eu am 60 culori, f pigmentate, imi plac mult

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am oje din gama Venalisa vip 1 si vip 3.. recomand culorile 939, 926, 920, 916, 921, 903, 904, 712, 715. sunt culori frumoase, foarte pigmentate si au un luciu minunat!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu